Translate

Friday 29 November 2013

NEW BOOKS

Bismillahirahmanirrahim.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
My honourable readers,

Alhamdulillah, with the blessing of Allah Subhanallahu Wata'ala, I am here to announce the birth of my new books specially written to hit the major bookstores in January 2014.

My priority is to ensure continuity in the love of reading and to prepare the generation who will continue after me with good command of language. I am confident that with good values, attitudes and invaluable dedication, one will have a bright future towards achieving success.

Early this year, I had passionately written three manuscripts for the publications of 2014. May I now announce two of those which shall be published by AL DENTE BOOKS.

SAYAP-SAYAP RINDU






HIDUP BERBUDI



I am humbled and grateful for your unstinting support. Thank you so much. I shall work in giving out the best, Insya Allah.

Happy reading to all!

Wassalam.


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Kepada pembaca yang dikasihi sekalian,

Alhamdulillah, dengan berkat Allah Subhanallahu Wata'ala, di sini saya ingin mengumumkan kelahiran buku-buku saya yang terbaru yang ditulis khusus untuk dipasarkan di kedai-kedai buku utama pada Januari 2014.

Hasrat saya ialah untuk memastikan rasa cinta pada membaca terus bersinambungan dan generasi akan datang dapat menguasai bahasa dengan baik. Saya pasti dengan nilai-nilai yang murni, sikap yang baik dan dedikasi  yang berterusan, seseorang itu akan mempunyai harapan yang cerah untuk mencapai kejayaan. 

Pada awal tahun ini, saya telah menulis tiga manuskrip untuk terbitan pada tahun 2014. Sukacita saya unumkan di sini dua daripadanya yang bakal diterbitkan oleh AL DENTE BOOKS.

SAYAP-SAYAP RINDU





HIDUP BERBUDI



Saya berasa amat rendah diri dan berbesar hati di atas segala sokongan yang telah diberikan. Terima kasih yang tidak tertingga. Saya akan sentiasa berusaha untuk mempersembahkan yang terbaik, Insya Allah.

Selamat Membaca kepada semua!

Wassalam.

No comments:

Post a Comment